ع... غ...





شعر(دختر رشتی)

بیا بخون خودت لطفا
















ع... غ...

مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم
با خیال او ولی تنهای تنها میروم
در جوابم شاید او حتی نگوید “کیستی ؟
شاید او حتی بگوید “لایق من نیستی
مینویسم من که عمری با خیالت زیستم
گاهی از من یاد کن ، حالا که دیگر نیستم
.

این شعرها دیگر برای هیچکس نیست
نه ! در دلم انگار جای هیچکس نیست
آنقدر تنهایم که حتی دردهایم
دیگر شبیه دردهای هیچکس نیست
.

مثل آتیش تو صحرا / یا که طوفان تو دریا
مثل ظلمت توی شب ها / جون به لب موندم و تنها
.

 

در برهوت بی کسی ، تنها تو همزاد منی
ای نازتر از خواب شبم ، آیا تو هم یاد منی ؟
.
گر بدانم نیستی ، غمی نیست ز تنهایی / اینکه هستی و تنهایم ، غم دارم
.

از دل کوچه گذشتم از میون جاده ی خیس
این مسیر بدون برگشت که واسم هیچ آشنا نیست
میخوام آرامش بگیرم من که تو غصه اسیرم
حق من نیست مثل سایه توی تنهایی بمیرم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط دختر رشتی در سه شنبه 20 فروردين 1392برچسب:,

و ساعت 17:57

درباره ی ما

چیزی واسه گفتن ندارم.

دختر رشتی

»تعداد بازديدها:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 52
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 25008
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

چت روم
خرید عینک آفتابی ساعت مچی عینک دودی خرید عینک ویفری خرید عینک مردانه فروشگاه عینک آفتابی خرید عینک آفتابی خرید عینک آفتابی خرید ساعت دیواری فروشگاه ساعت دیواری ساعت مچی اوقات شرعی